اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود
سرخط خبرها

امکان حل مشکل عمره قوت گرفت

  • کد خبر: ۲۰۸۶۴۱
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
  • ۲
امکان حل مشکل عمره قوت گرفت
شواهد حاکی است نشست تیم کارشناسی هواپیمایی و امور خارجه عربستان در تهران مثبت بوده و احتمال حل مشکل صدور مجوز پروازی برای زائران عمره اعزام به مکه و مدینه تا قبل از پایان امسال دور از انتظار نیست.

به گزارش شهرآرانیوز هفته گذشته هیاتی متشکل از کارشناسان هواپیمایی و امور خارجه عربستان سعودی با هدف رفع مشکل عدم صدور مجوز پرواز وارد تهران شدند که بنا بر شواهد موجود، این نشست در یک فضای صمیمی برگزار شد، مذاکراتی که نشان می‌دهد هیات عربستانی و به تلع آن مقامات سعودی جدیت کامل برای راه‌اندازی عمره مفرده زائران ایرانی دارند.

از نشست‌های مکرر تیم کارشناسی عربستان با مسئولان هواپیمایی و وزارت امور خارجه کشورمان در طول یک هفته‌ای که در تهران حضور داشتند، و همچنین بازدید‌هایی که از چند فرودگاه کشورمان داشتند و البته روند مثبت مذاکرات بین طرفین، این طور به نظر می‌رسد که مشکل صدور مجوز پروازی به سرزمین وحی برای زائران عمره مفرده برطرف شود.

مقامات عربستان به دنبال راه‌اندازی عمره مفرده هستند

تیم کارشناسی عربستان سعودی که اوایل هفته پیش وارد تهران شد، پنجشنبه گذشته پس از انجام مذاکرات خاک ایران را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند که احتمالا با توجه به نتایج مذاکرت مثبت طرفین، تا اواخر هفته جاری پاسخ قطعی عربستان به ایران اعلام خواهد شد، رفع مشکل صدور مجوز پروازی دور از انتظار نیست، زیرا که موضوع منفی در نشست مشترک بیان نشده و طرف سعودی در این نشست قول همکاری داده است.

مشکل حل شود آماده اعزام زائران عمره هستیم

غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حج و اوقاف ایرنا با بیان اینکه امیدواریم هر چه سریعتر مشکل صدور مجوز پروازی برطرف شود، گفت: به محض اعلام رفع مشکل صدور مجوز پروازی برای زائران عمره به عربستان سریعا اقدامات لازم درخصوص تهیه جدول کاروان‌ها و بازنگری‌های لازم در قالب زمانبندی و ... به انجام خواهد رسید.

تکمیل بیش از ۵۰ درصد ظرفیت ثبت‌نام زائران حج تمتع

رضایی در خصوص ثبت نام زائران حج تمتع نیز توضیح داد: با توجه به اینکه ثبت‌نام از دارندگان فیش‌های شهریور ماه ۱۳۸۶ آغاز شده و به محض تکمیل شدن ظرفیت کاروان‌ها ثبت‌نام متوقف خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس آمار و اطلاعات موجود تاکنون بیش از ۵۰ درصد ظرفیت ثبت نام زائران حج تمتع تکمیل شده است، گفت: فرصت ایجاد شده فضای بیشتری برای زائران استان‌ها به وجود آورده که می‌تواند از فضای موجود بهره بیشتری ببرند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر در قالب زائر و عوامل ستادی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، اظهار داشت: زائران باید در مرحله اول تکمیل ثبت‌نام خود مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان و مابقی را در مرحله مشخص کردن محل اسکان و پذیرایی و دیگر هزینه‌های مربوطه در خصوص کیفت هتل واریز کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فقط خدا
United States of America
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
0
چناااان روزی رسان روزی رسااااند هزااااار عااااقل ازآن حیرااااان بمااااند باااااامید خدااااا وتماااااام
فقط خدا
United States of America
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
0
چناااان روزی رسان روزی رسااااند هزااااار عااااقل ازآن حیرااااان بمااااند باااااامید خدااااا وتماااااام
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->